انریکه: فوتبال بازی عجیب و ناعادلانه‌ای است

تهران- ایرنا- سرمربی پاری‌سن ژرمن از بی‌رحمی‌های دنیای فوتبال سخن به میان آورد و گفت: فوتبال ورزش ناعادلانه‌ای است و برای برد باید از موقعیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن فرانسه با شکست برابر دورتموند آلمان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک ناکامی دیگر را در این تورنمنت بزرگ تجربه کرد. با این شکست تیم متمول فرانسوی همچنان در حسرت فتح قله فوتبال قاره سبز در رده باشگاهی ماند.

شاگردان لوئیس انریکه در ۲ بازی رفت و برگشت با نتایج مشابه یک بر صفر برابر زنبورها شکست خوردند تا نخستین تیم ناکام مرحله نیمه‌نهایی لقب بگیرند.

لوئیس انریکه سرمربی تیم پاری‌سن ژرمن پس از شکست برابر حریف آلمانی به خبرنگاران گفت: بازی بسیار نزدیکی بود و ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. اگر صادقانه بخواهم به جریان بازی نگاه کنم ما شانس برد در این بازی را داشتیم، اما در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کردیم. برخی مواقع فوتبال ناعادلانه است. ما ۳۱ شوت را به طرف دروازه حریف زدیم که چهار شوت به تیر دروازه برخورد کرد.

وی اظهار داشت: آنان تیم بزرگی هستند و امیدوارم در نهایت فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند. ما اکنون شرایط سخت و ناراحت کننده‌ای تجربه می‌کنیم. ماموریت نهایی ما تغییر وضعیت و شرایط تیم است. امیدوارم فصل بعد بتوانیم قهرمانی را در این تورنمنت معتبر باشگاهی جشن بگیریم.

انریکه با بیان اینکه فوتبال بازی عجیب و غیرعادلانه‌ای است اظهار داشت: برای پیروز شدن در یک مسابقه شوت زدن و به تیر دروازه کوبیدن کافی نیست بلکه باید از موقعیت‌ها نهایت استفاده را کرد تا به گل برتری برسید.

در دیگر دیدار این مرحله امشب (چهارشنبه) رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای بایرن مویخ است. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha