ترزیچ: هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل حضور در فینال بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دورتموند آلمان با بیان اینکه هدف‌گذاری ما از ابتدا حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، گفت: از ابتدای فصل این هدف را تعیین و پیش از دیدار با آیندهون هلند درباره آن صحبت کردم.

به گزارش ایرنا، دیدار نخست دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بین تیم‌های دورتموند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه برگزار شد که زنبورها موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر (در مجموع رفت و برگشت) به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری پس از پایان این بازی گفت: از ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان ما باور رسیدن به فینال را داشتیم و پیش از رقابت با آیندهون در مرحله یک‌هشتم نهایی درباره آن صحبت کردم. وقتی که اعلام کردم مسیر رسیدن به لندن (ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان) کوتاه است برخی تعجب کردند. اما این مهم تحقق پیدا کرد و اکنون بازیکنان و هواداران از این اتفاق خوشحال هستند.

سرمربی دورتموند با بیان اینکه با هر مسابقه بزرگ شدیم افزود: ما در مسیر این رقابت‌ها تیم بزرگ میلان را شکست دادیم که سال گذشته در جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا حضور داشت. وقتی که از سد تیم بزرگ عبور می‌کنید پس می‌توانید دوباره این کار را تکرار کنید. مسیری که برای رسیدن به فینال طی کردیم، باورنکردنی بود.

او در پایان گفت: در دیدارهای بزرگ ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ما این را می‌دانستیم. در بازی سخت، ضربات ایستگاهی تعیین کننده خواهد بود و ما از فرصت‌ها به خوبی استفاده کردیم.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امشب بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. دیدار رفت ۲ بر ۲ شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha