۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85469313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر: آموزش و پرورش هویت سازی برای آینده دانش‌آموزان را در دستور کار دارد

ارومیه - ایرنا - معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: هویت سازی یکی از موضوعات مهم آموزش و پرورش برای آینده دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا محمد مهدی کاظمی روز سه شنبه در چهلمین یادواره نکوداشت مقام معلم در ارومیه افزود: علمی که نشأت گرفته از اعتقادات اسلامی و دینی باشد موجب نجات بشریت و برعکس آن موجب هلاکت بشریت است؛ نظام تعلیم و تربیت این موضوع را به خوبی هویت سازی می کند.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت ها و برنامه های نظام تعلیم و تربیت بوده که با توجه جدی دولت سیزدهم همراه است.

کاظمی اظهار کرد: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین، دانش آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

وی اضافه کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است، طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولین دستگاه ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

علی مطهری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در چهلمین یادوراه نکوداشت مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش تربیت دهنده و تربیت کننده نیروی انسانی است، این جایگاه وابسته به نیروی انسانی خلاق، متعهد، متبهر و دارای شایستگی های اجتماعی است.

وی افزود: بالندگی آموزش و پرورش در نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است، حفظ پویایی این نعمت بزرگ باید مورد هدف باشد؛ پاسداشت جایگاه معلم در جامعه، رسانه ها، در بین مسولین و آحاد جامعه یک لازمه عمومی بوده و باید این مهم را از عمق وجود باور کرده و مجاهدان و ایثارگران این عرصه را به صورت مضاعف پاس بداریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha