۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85468810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار زنجان: ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بیشترین تمرکز برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام، تبیین ابعاد شخصیتی ایشان، معرفی اندیشه‌ها و بازخوانی آنها برای نسل جوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان با بیان اینکه ارتحال امام فرصت خوبی برای تکریم مقام و شخصیت ایشان است، افزود:بدون شک عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل خدمات بی شائبه ای را به جهان اسلام ارائه کردند، اضافه کرد: ایشان با معرفی درست دین مبین اسلام توانست تحولی را در قرن بیست و یکم ایجاد کند.

این مسوول با بیان اینکه با اقدام امام راحل، مسیر تاریخ، تغییر پیدا کرد و هم اکنون نیز شاهد بروز تجلیات اندیشه های ناب ایشان در سطح جهانی هستیم، ادامه داد: امام راحل سال ها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرد و اکنون نیز با وضعیت منطقه و جنایات آنان در غزه، انزجار جهانی از آنها حتی در قلب نظام سلطه‌ افزایش یافته است.

رفیعی با بیان اینکه تمامی انسانهای آزاد اندیش، فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر می دهند، افزود: این موضوع نشان دهنده حقانیت تفکر و آرمان های انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظریه ولایت فقیه امام راحل یک نظریه بسیار مترقی است، ادامه داد:امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز هم در حال جهانی شدن است، اظهار داشت: در ایام ارتحال امام مراسم مختلفی در سطح جهان برگزار می شود و برگزاری این مراسم در استان باید به صورت ویژه باشد.

این مسوول بهره گیری از ظرفیت دانش آموزی " شبکه شاد" و همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مسیر اعزام زائران در تاثیرگذاری اندیشه های امام مهم عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم‌ در حرم امام، معنی دیگری دارد و جلوه دیگری از پایبندی مردم بر سر آرمان های انقلاب است که بازتاب جهانی دارد.

معاون استاندار زنجان گفت: این موضوع نشان‌ دهنده پیوند ناگسستنی امت با امام و مرجعیت است و نقطه‌ درخشانی در تاریخ انقلاب به شمار می رود.

این مسوول با بیان اینکه کمیته حمل و نقل ستاد، وظیفه سنگینی در جا به جایی مسافران بر عهده دارد، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های این کمیته به گونه ای باشد که خدمت رسانی به شکل مطلوبی ارائه شود.

سه هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می شوند

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان در این نشست، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال‌ سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

عباس بابایی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

وی گفت:این کمیته برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

این مسوول با بیان اینکه فرمانداران نیز در شهرستان ها ستاد شهرستانی و کمیته های زیر مجموعه را فعال کنند، گفت: تلاش می شود با همکاری مطلوب کمیته های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

وی یکی از کمیته های فعال ستاد را کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی با محوریت صدا و سیما اعلام کرد و گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان ها و اعزام را برعهده‌ دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha