تقوی: دخترانمان می‌توانند نسل طلایی والیبال زنان ایران باشند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال ایران خطاب به تیم‌های رده سنی زنان گفت: امثال سعید معروف‌ها و نسل طلایی والیبال ایران مسیر زندگی خیلی‌ها را تغییر دادند و شما می‌توانید همانند این نسل شوید و برای دختران این مملکت بجنگید.

به گزارش ایرنا، دیدار دوستانه تیم‌های والیبال نوجوانان و جوانان دختر ایران بعدازظهر امروز(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی زنان برگزار شد تا ملی‌پوشان برای حضور هر چه بهتر در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کاوا) آماده شوند.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران ضمن تماشای بخشی از این دیدار دوستانه با تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان دختر ایران اظهار کرد: در چهار سالی که دبیرکل فدراسیون والیبال بودم، اراده بانوان را برای پیشرفت دیدم اما به اهداف مدنظر نرسیدیم. وقتی این‌گونه مبارزه می‌کنید، به نوعی پیشرفت هم حاصل می‌شود اما حق دختران این سرزمین بیشتر از این‌هاست.

وی افزود: فدراسیون با تمام سختی‌ها تلاش می‌کند اما حق بانوان ایران بیشتر است. برای بردن تشنه باشید. این حرف را به بازیکنان ساحلی هم گفتم. از پیشرفت سیراب نشوید و از این روزها پشیمان نشوید و همه تلاش کنید هرآنچه که در فکرتان است، باشید.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بازی امروز بسیار امیدوار کننده بود، تصریح کرد: از سرمربیان؛ شعبان خمسه و بلوری‌زاده تشکر می‌کنم چرا که تغییر و انگیزه را در بازیکنان تیمشان می‌بینم. امثال سعید معروف‌ها و نسل طلایی والیبال ایران مسیر زندگی خیلی‌ها را تغییر دادند و شما می‌توانید همانند این نسل شوید و برای دختران این مملکت بجنگید. بارها گفتم حرفه‌ای زندگی کنید. هیچ جای دنیا بدون چارچوب و قواعد نیست و قانون بد بهتر از بی‌قانونی است. این قواعد محدودکننده شما نیست و برای پیشرفت کردن باید برنامه داشته باشید. اولین قدم پایبند به اصول بودن است و این چارچوب کمک می‌کند تا حرفه‌ای عمل کنید.

تقوی در پایان گفت: هر ماه به دختران والیبال ایران در اردو پاداش فرهنگی تعلق می‌گیرد و تا جایی که بتوانیم از آنها حمایت می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha