۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸
کد خبر: 85466948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله هرمزگانی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸
کد خبر: 85466948
دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله هرمزگانی

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری چهار نفر عاملان قتل یک جوان ۲۳ ساله در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در مراسم عروسی در یکی از روستاهای توابع حاجی آباد، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی های میدانی، مشخص شد در این درگیری یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و چهار نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند.

وی افزود: قاتل که اهل یکی از استان های غربی کشور و مدت ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو کرایه ای آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت، دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی، به صراحت به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه حال سه نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha