بوموسی نخستین شهرستان با ۱۰۰درصد پروانه کسب الکترونیکی شد

تهران- ایرنا- گزارش درگاه ملی مجوزها نشان می‌دهد شهرستان‌های بوموسی در استان هرمزگان، خوسف در خراسان جنوبی، رومشکان در لرستان، کوه‌سرخ در خراسان رضوی و نیمروز در سیستان‌وبلوچستان، در صدر جدول الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی قرار دارند و در این میان، بوموسی با الکترونیکی کردن همه پروانه های کسب کاغذی نخستین شهرستان با پروانه کسب کاملا الکترونیکی لقب گرفت.

به گزارش ایرنا، بر اساس فهرستی که امروز (دوشنبه) درگاه ملی مجوزها منتشر کرد، همه ۴۸۰ شهرستان کشور از نظر الکترونیکی کردن پروانه های کسب رتبه بندی شده اند.

در میان ۵۰ شهرستان نخست این فهرست، بیشترین شهرستان‌ها را استان‌های لرستان، خراسان رضوی و گیلان در اختیار دارند و فقط یک مرکز استان یعنی خرم آباد در میان ۵۰ شهرستان اول وجود دارند.
شهرستان تهران در این فهرست صد و چهل و هفتم است.

پروژه حذف مجوزهای کاغذی با هدف تبدیل همه مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور است تا طبق قانون باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال به نتیجه برسد.

«سید امیر سیاح» رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار در نامه‌ای به «مرتضی احتشام» فرماندار بوموسی، با تبریک و تشکر بابت ۱۰۰درصد شناسه دارشدن شدن پروانه‌های کسب کاغذی در آن شهرستان، از وی خواست اگر واحد صنفی بدون پروانه کسب یا فعالیت اقتصادی بدون مجوز در آن شهرستان وجود دارد، از ایشان دعوت کند هرچه سریع‌تر با مراجعه به درگاه ملی مجوزها، راحت و غیرحضوری مجوز دریافت کنند و به‌طور رسمی و قانونی به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha