۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85466877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی صنعت‌نفت آبادان: هواداران تا بازی آخر از تیم حمایت کنند

آبادان- ایرنا - مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط حساسی که داریم هواداران تا بازی آخر از تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید شریفی‌نسب روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان اظهار کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم و برای کسب سه امتیاز امیدوار هستیم.

وی افزود: مس رفسنجان با آمدن محرم نویدکیا متحول شد و حریفان برابر این تیم به دشواری نتیجه می‌گیرند.

مربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: همه چیز در خصوص صنعت‌نفت مشخص است و تیمی که یک سال در خانه پیروز نشده بود با کادر فنی جدید اکنون روند صعودی گرفته است.

شریفی‌نسب گفت: تیم صنعت نفت آبادان در چند بازی گذشته بدشانس بود و توپ‌ مهاجمان تیم تبدیل به گل نمی‌شود ولی بازیکنان هم در بازی و هم در تمرینات گروهی خیلی زحمت می‌کشند و بدون وقفه به سختی تمرین می‌کنند.

وی خواستار حمایت همه جانبه از تیم صنعت‌نفت شد و افزود: هواداران سکوها را در بازی فردا پر کنند تا پایان لیگ برتر پنج بازی پیش روی تیم است و همه باید کنار هم باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

مربی تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: فراز کمالوند بعنولن سرمربی ۲ برنامه برای تیم دارد ابتدا نگه داشتن تیم در لیگ برتر است و مرحله بعد اگر تیم به لیگ یک سقوط کرد قطعا تیم خوبی را آماده صعود در کمترین زمان ممکن خواهد کرد.

وی افزود: اگر تیم صنعت نفت در لیگ برتر باقی بماند تیمی برای فصل آینده بسته خواهد شد که قابل احترام باشد.

مربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: مردم نباید دلسرد شوند، فوتبال لحظه است و هر آن ممکن است اتفاق خوبی بیفتد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha