۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85466561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85466561
شمار شهدای نوار غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر در نوار غزه شهید و ۷۸ هزار و ۱۸ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از فلسطین‌الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۳مورد کشتار شد که طی آن ۲۹ نفر شهید و ۱۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد: از آغاز عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر۲۰۲۳)تاکنون ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر در نوار غزه به شهادت رسیدند و ۷۸ هزار و ۱۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۱۲ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۲ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha