۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85465535
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی کاراته رعد پدافند همدان: منتظر پاسخ فدراسیون به اعتراض خود هستیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم رعد پدافند همدان با اشاره به اعتراض به نحوه داوری در دیدار مقابل تیم دانشگاه آزاد،گفت: منتظر پاسخ فدراسیون به این درخواست هستیم.

الله کرم شهگل روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما نسبت به قضاوت داوری مسابقه با دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این مسابقات اعتراض کرده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون هستیم.

وی بیان کرد: اگر این اعتراض به سود ما اعلام شود به رتبه دوم جدول سوپرلیگ کاراته کشور صعود می‌کنیم و شرایط بهتری را برای خود در ادامه مبارزه‌ها رقم خواهیم زد.

شهگل اضافه کرد: تیم ما در هفته سوم مسابقات به دلیل در اختیار گذاشتن سه کاراته کا در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی حضور نداشت و امیدوارم تا قبل از شروع ادامه رقابت‌ها، نتیجه اعتراض ما مشخص شود.

سرمربی تیم رعد پدافند همدان با ابراز رضایت از شرایط تیم خود گفت: تیمی متشکل از قهرمانان استان همدان و چند سرباز را در اختیار داریم و تلاش ما قرار گرفتن روی سکو است.

وی ادامه داد: فصل قبل در حضور قدرت‌های کاراته سوپرلیگ کشور توانستیم جایگاه سوم را کسب کنیم و امسال هدف ما ماندن روی سکوی قهرمانی است.

شهگل افزود: حضور در سوپر لیگ یک افتخار بزرگ برای کاراته استان همدان به شمار می‌رود به ویژه اینکه استعدادهای بومی ترکیب تیم را تشکیل داده‌اند.

تیم رعد پدافند همدان فصل قبل با عنوان رعد پدافند ارتش در سوپرلیگ کاراته کشور عنوان سوم را کسب کرد و امسال با نام رعد پدافند همدان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha