مردم و مسوولان قدردان تلاش‌های ورزشکاران هستند

تهران - ایرنا - قهرمان دوومیدانی جوانان آسیا در رشته ۴۰۰ متر با مانع با معاون توسعه ورزش بانوان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روز ایرنا، نازنین فاطمه عیدیان امروز (پنجشنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و با معاون توسعه ورزش بانوان دیدار و توضیحاتی را در خصوص رکوردشکنی و کسب مدال تاریخی طلا در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا که در امارات برگزار شده بود، ارائه کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان، ضمن قدردانی از وی و تمام کسانی که در کسب این مدال تاثیرگذار بودند، اظهار امیدواری کرد که عیدیان با تداوم افتخارآفرینی در رویدادهای بزرگ بین‌المللی در رشته دوومیدانی و ماده تخصصی‌اش قله‌های افتخار را یکی پس از دیگر فتح کند.

کاظمی‌پور با بیان اینکه مردم و مسوولان ورزش کشور قدردان تلاش‌ها وافتخارآفرینی‌های ورزشکارانش است، گفت: افتخار می‌کنیم، دخترانی چنین پرتلاش داریم که برای رسیدن به اهداف خود درنگ نمی‌کنند. ماهم در وزارتخانه ضمن رصد فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی، با همه امکاناتی که داریم همه سعی داریم که قهرمانان را مورد حمایت قرار داده و شرایط را برای رشد موفقیت‌های شان مهیا کنیم.

نازنین‌فاطمه عیدیان هفتم اردیبهشت ماه در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در دبی ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا کسب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha