دوره رقابت‌های دوگانه پایان یافت/ کارآمدی و مردمی‌سازی ادبیات انقلابی‌گری است

تهران-ایرنا- حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه مشارکت دادن مردم در امور، مرز انقلابی‌گری است، گفت: دوره رقابت‌های دوگانه و تصنعی اصولگرا و اصلاح‌طلب به پایان رسیده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در نشست اعضای شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی(شریان) با بیان اینکه ایجاد تشکیلات و کار شبکه‌ای امر مطلوبی است که باید تکامل یابد، گفت: اگر تشکل با سعه صدر فضا را برای میدان یافتن نخبگان فراهم کند و در حد اعلای خود مردمی بماند، بی رقیب می‌شود.

وی افزود: در اسلام کسی نباید خود را کاندیدای پُست و مقام کند، بلکه باید تشکل از افراد دعوت به عمل آورد، شریان می‌تواند نقش حلقه‌های میانی را به خوبی ایفا کند که از مصادیق این حلقه‌ها شهید صدرزاده است.

پناهیان با بیان اینکه کار تشکل شبکه‌ای شناسایی و پرورش استعدادها، تشخیص مسائل و تصمیم‌سازی، تربیت و سازماندهی مدیران مردمی است، اظهار کرد: شبکه‌سازی برای مشارکت‌دهی به مردم در امور، سیره رسول‌ الله است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دادن مردم در امور، مرز انقلابی‌گری است، تصریح کرد: دوره رقابت‌های دوگانه و تصنعی اصولگرا و اصلاح‌طلب به پایان رسید. عقلانیت، کارآمدی، مردمی‌سازی و واقع بینی ادبیات صحیح انقلابی‌گری است..

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha