حضور آگاهانه مردم در انتخابات به اقتدار نظام کمک می‌کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات به اقتدار نظام کمک می‌کند و در تقویت اتحاد و انسجام ملی اثرگذار است.

سیدمحمد موحد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات تصویر زیبایی از تعیین حق سرنوشت است و می‌تواند دستاوردهای مهمی را برای کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس یازدهم حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات را قوت قلب بخشیدن به مسوولان برای تداوم مسیر تغییر و تحول عنوان کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای فرصت دادن به مسوولان است تا بتواند با پشتوانه رای مردم در راه خدمت رسانی به کشور با اقتدار عمل کنند.

موحد با بیان اینکه عملکرد مجلس در تصویب قانون جهش تولید مسکن و تصویب قانون رفع موانع تولید موفق ارزیابی کرد و افزود: انتخاب افراد اصلح، متخصص و کارآمد باعث می‌شود تا قوانینی در کشور به تصویب برسد که بتواند در رفع مشکلات معیشتی مردم اثرگذار باشد.

وی، تضمین امنیت پایدار کشور را از دیگر دستاوردهای انتخابات عنوان کرد و گفت: دشمنان به دنبال تضعیف امنیت پایدار کشور هستند، اما مشارکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات به اقتدار نظام کمک می‌کند و در تقویت اتحاد و انسجام ملی اثرگذار است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات جمعه این هفته (۲۱ اردیبهشت) مشخص می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha