۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85462806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در کردستان ضبط شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبر: 85462806
۲۹۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در کردستان ضبط شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون ۲۹۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در جایگاه های استان کشف و ضبط شده است.

جهانبخش نوکانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اغلب این کارت سوخت‌ها مربوط به تاکسی‌داران بود که به تعزیرات حکومتی معرفی و مسدود شد.

وی یادآور شد: پمپ بنزین هایی نیز که از این نوع کارت سوخت‌های غیرمجاز استفاده کرده‌اند، جریمه شدند؛ ضمن اینکه سال گذشته ۴۰ جایگاه عرضه بنزین را جریمه کردیم.

نوکانی از پایش مجدد مصرف کنندگان سوخت از ابتدای امسال برای جلوگیری از قاچاق خبر داد و اضافه کرد: امسال در قالب همین طرح، حدود ۵۰۰ هزار لیتر سوخت تعدیل و به چرخه عرضه بازگردانده شد.

وی با اشاره به بازرسی شبانه روزی از جایگاه های سوخت در شهرستان ها به ویژه نقاط مرزی، ادامه داد: تمام جایگاه ها، کارت اضطراری دارند تا کسانی که به هر نحوی دارای مشکل هستند، از این کارت ها برای دریافت سوخت استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از دارندگان وسایل نقلیه خواست از کارت سوخت شخصی استفاده کنند و گفت: این کار باعث جلوگیری از قاچاق خواهد شد؛ البته بناست امسال ۹۵ درصد مردم از کارت شخصی استفاده کنند.

۹۰ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۵۴ جایگاه CNG در کردستان به مردم خدمات می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha