۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85462753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبر: 85462753
استاندار لرستان: اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان در پیامی با گرامیداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: مسوولیت خطیر آموزش و پرورش در دنیای امروز در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان ابوطالب شفقت روزچهارشنبه در این پیام بیان کرده است: دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد "علامه مرتضی مطهری" است که تاثیر بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

وی اظهار داشته است: در دنیای امروز مسوولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، و از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

این پیام می افزاید: بدون شک توسعه و رشد صحیح منابع انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در یک جامعه است و نقش معلمان به‌عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در رسیدن به این توسعه پایدار انکارناپذیر است.

شفقت تصریح کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با همت والای این عزیزان به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن جامعه اسلامی، انسانی، تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت به‌ویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده کنیم.

این پیام می افزاید: از درگاه پروردگار متعال برای تمام معلمان و اساتید عزیز و سخت‌کوش لرستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha