پلیس تخصصی می‌شود

تهران - ایرنا - معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: چهار هزار و ۹۳ نفر در مجموعه‌های انتظامی مشغول به تربیت و پرورش پلیس تخصصی هستند.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار محمدحسین حمیدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از آموزگاران و گروه‌های علمی انتظامی کشور افزود: بر اساس سیاست جدید فراجا تلاش شده است تا در آموزش‌های تخصصی به مقوله مهارت آموزی و عملیات و میدان توجه شود.

وی شغل محور شدن آموزش‌های تخصصی را یک اولویت دانست و گفت: تلاش شده همه دوره‌ها از فضای تئوری وارد فضای اجرایی و ماموریتی شود.

در این آیین، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز جایگاه معلمی و هدایت ولایت فقیه را بالاترین مقام ایشان در طول مسئولیت انبیا دانست و گفت: دشمن از مقام ولایت فقیه هراس دارد و بر آن می‌تازد.

سردار قاسم رضایی اظهار داشت: امروز امامین انقلاب مهمترین معلم محسوب می‌شوند که رهبر معظم انقلاب در مقام اولیا فرماندهی کل قوا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: شجاعت، توکل، توسل و اعتقاد و ایمان به خداوند دستاورد مقام معلمی اولیا خداست که امروز در دستان فقها و ولایت فقیه قرار دارد.

به گفته جانشین فرمانده کل فراجا گفت: اقتدار امروز نیروهای مسلح به خصوص در تحکیم اراده نظام بر دشمنان ناشی از تربیت معلمان بزرگی است که در دامن انقلاب اسلامی و مکتب امامین انقلاب تربیت یافتند.

آیین تجلیل از آموزگاران و گروه‌های علمی انتظامی کشور با قدردانی از اساتید، مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی کل انتظامی پایان یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha