۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان ساخته شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عطاء اله اکبری روز سه شنبه در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پروژه های ساخت بزرگراه در مسیرهای شمال سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده بطوریکه توانستیم با حمایت مسوولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه کنیم.
وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از پروژه های مذکور درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری پروژه بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می رسد.
وی با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha