۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85461858
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهترین راه مقابله با قاچاق، تولید محتوای فرهنگی است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85461858
بهترین راه مقابله با قاچاق، تولید محتوای فرهنگی است

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: بهترین راه مقابله با قاچاق کالا و ارز، تولید محتوای فرهنگی است که برای این مهم حمایت‌های مادی خوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود میرزاپور روز سه شنبه در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: تولید محتوای مناسب برای ارایه در فضای مجازی یکی از بهترین راهکارها برای ارتباط با جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: بخشی از جامعه هدف را کودکان تشکیل می‌دهد که باید با زبان کودکانه مسایل و موضوعات مرتبط با حوزه قاچاق کالا را به سمع و نظر آن‌ها برسانیم.

میرزاپور با بیان اینکه در این کارگروه طرح‌های مرتبط با پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ارایه می‌شود تا برای آن تخصیص بودجه و اعتبار در نظر گرفته شود، ادامه داد: قاچاق کالا در چهار گروه لوازم یدکی، کیف و کفش و پوشاک، لوازم دخانی و آرایشی و بهداشتی قابلیت و ظرفیت برنامه ریزی دارد.

این مسوول همچنین با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه شیر خشک انجام شد، خاطرنشان کرد: در مدتی که اخبار مبنی بر کمیاب شدن شیرخشک منتشر شده بود، این کارگروه با انتشار فیلمی در فضای مجازی اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام داد.

گفتنی است، در این نشست اعضای کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز از فعالیت‌های دستگاه خود در خصوص مباحث مرتبط با مبارزه با قاچاق گزارش عملکرد ارایه دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha