وحدانی: فخری ماه آینده به ایران می‌آید/ آغاز لیگ شمشیربازی از نیمه اردیبهشت

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون شمشیربازی با بیان اینکه پیمان فخری خردادماه در تهران خواهد بود از پیگیری لیگ شمشیربازی در نیمه اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محسن وحدانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه‌ریزی‌ فدراسیون برای حضور قدرتمند تیم سابر در بازی‌های المپیک، اظهار داشت: با توافق صورت گرفته، پیما فخری از ابتدای خردادماه وارد ایران خواهد شد تا هدایت تیم ملی سابر ایران را بر عهده بگیرد.

وی در خصوص شرایط همکاری فدراسیون با این مربی نیز گفت: توافق اولیه ما با او تا پایان بازی‌های المپیک است و هنوز در خصوص سایر موارد صحبتی نشده، فخری یکی از مربیان خوب شمشیربازی است و این همکاری می‌تواند تبعات مثبتی داشته باشد.

دبیر فدراسیون شمشیربازی همچنین در خصوص پیگیری لیگ ۱۴۰۲ هم گفت: در اسلحه اپه تعداد نفرات شرکت کننده زیاد بود و به همین دلیل ۲ روز از این مسابقات در دور رفت باقی مانده است. در آغاز دور برگشت لیگ برتر شمشیربازی، رقابت‌های اسلحه اپه برگزار خواهد شد که بخشی از آن متعلق به دور رفت است و بخش دیگر آن به دور برگشت اختصاص دارد که طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

تیم‌های آترا ارتوپد ارومیه، باشگاه چادرملو، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت پلاست، قارتال آذربایجان شرقی، بازرگانی پورلی گلستان، راهنما آکادمی، صنایع سنک پاسارگاد، صنایع گچ نگین قم، فدا گاز اصفهان و صدر مشهد تیم های شرکت کننده در اسلحه اپه لیگ برتر شمشیربازی مردان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha