۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85460266
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرپرست تیم ملی هاکی: مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستیم

همدان-ایرنا- سرپرست تیم ملی هاکی مردان کشور گفت: مدعی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات هاکی داخل سالن جام ملت‌های آسیا هستیم.

امیر چهاردولی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی کشورمان هشت دوره عنوان قهرمانی و یک دوره نیز نایب قهرمان مسابقات هاکی جام ملت‌های آسیا شده است و اکنون نیز دنبال نهمین قهرمانی هستیم.

وی بیان کرد: مسابقات هاکی جام ملت‌های آسیا از ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در قزاقستان آغاز می‌شود و تیمی متشکل از ۱۲ بازیکن به همراه کادر فنی اعزام خواهیم داشت.

چهاردولی ادامه داد: هاکی کشورمان سابقه سومی در جام جهانی را دارد و هدفگذاری ما راهیابی مجدد به این رویداد و دست یابی به مقام قهرمانی است.

وی ادامه داد: آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی کشور را از امروز در همدان آغاز می‌کنیم و پس از یک هفته تمرین، آماده حضور در جام ملت‌ها می‌شویم.

چهاردولی خاطرنشان کرد: شاید برای حفظ آمادگی تیم چند روز قبل از اعزام هم اردوی سبک را در تهران داشته باشیم و بازهم به صلاحدید کادر فنی باز می‌گردد.

سرپرست تیم ملی هاکی مردان کشور افزود: ترکیب قدرتمندی را در تیم ملی داریم و کادر فنی نیز از تجربه گرانبها برای رسیدن به قهرمانی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه همدان نیز در تیم ملی سهم خواهد داشت، گفت: همدان از پیشینه طلایی در ورزش هاکی برخوردار است و همواره جزو برترین‌های کشور بوده‌اند.

اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور به منظور حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا هم اکنون با حضور ۳۰ هاکی باز به میزبانی همدان دایر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha