۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85454890
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۸۵ زائر کاشان به عمره مفرده اعزام می شوند

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۳۹
کد خبر: 85454890
۸۵ زائر کاشان به عمره مفرده اعزام می شوند

کاشان _ ایرنا _ مدیر حج و زیارت کاشان  گفت: ۸۵ نفر از متقاضیان عمره مفرده شهرستان  بعد از ۹ سال انتظار، اردیبهشت ماه جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

حمیدرضا بهروزی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات عمره مفرده و اعزام زائران به خانه خدا از ۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اعزام یک کاروان از کاشان به سفر عمره اظهار کرد: این کاروان شامل ۸۵ نفر زائر است که از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت کاشان تصریح کرد: در مجموع بیش از ۲۵.۰۰۰ هزار نفر در منطقه کاشان در انتظار اعزام به سفر عمره مفرده هستند که بر مبنای اولویت‌های ثبت نام، جهت اعزام به این سفر معنوی فراخوان خواهند شد.

وی گفت: در آذرماه سال گذشته، ثبت نام از متقاضیان تشرف در قالب ۶ کاروان صورت گرفت و این افراد مبلغی بین ۴۲۰ تا ۴۴۰ میلیون ریال به عنوان هزینه سفر پرداخت کرده بودند و قرار بود از دی ماه ۱۴۰۲ تا اسفند ماه، عازم سفر عمره مفرده شوند اما به دلیل لغو پروازها از سوی کشور میزبان، وجوه ودیعه گذاران متقاضی به حساب آنها مسترد شد.

بهروزی فر افزود: در این مرحله نیز متقاضیان عمره مفرده سال گذشته بر اساس تاریخ واریز وجهی که انجام داده بودند در اولویت اعزام قرار گرفتند، لذا با آنها تماس گرفته شد و با واریز مجدد وجه برای اعزام آماده شدند.

وی با بیان اینکه هر کاروان یک مدیر و یک روحانی همراه دارند، یادآور شد: اقامت زائران نیز ۱۰ روزه است که پنج روز اول مدینه و سپس مکه مستقر خواهند شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha