۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85451548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان توقیف شد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85451548
دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان توقیف شد

قزوین - ایرنا - رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: یک دستگاه حفاری غیرمجاز آب با گزارش محلی و دستور قضایی در محدوده اراضی شهرستان تاکستان توقیف شد.

علی نصراله زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حفظ و حراست از آب‌های زیرزمنی یکی از اصلی ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در همین خصوص با حفاران چاه‌های غیرمجاز برخورد جدی صورت گرفته و دستگاه آنها توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری غیرمجاز معمولا در طول شب انجام می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های حفاری در قالب شرکت‌های حفاری و با مجوز وزارت نیرو فعالیت می کنند و هر دستگاهی که این مجوز را نداشته باشد به عنوان دستگاه حفاری غیر مجاز تلقی می شوند که

نصراله زاده بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی در قالب دستور شفاهی و نیروی انتظامی و تیم های گشت و بازرسی این دستگاه های غیرمجاز به نفع دولت توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل می شوند.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای قزوین خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای در چارچوب قوانین و مقررات با تجهیز گروه های گشت و بازرسی ضمن شناسایی تخلفات در حوزه منابع آب های سطحی و زیرزمینی با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی به عمل می آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha