نمازگزاران بردسکن خراسان رضوی از پاسخ مقتدرانه سپاه حمایت کردند

مشهد-ایرنا- نمازگزاران بردسکن خراسان رضوی امروز بعد از نماز جمعه در حمایت از پاسخ دلاور مردان نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی از مسیر مصلای نماز جمعه تا میدان مرکزی این شهر را راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران بردسکن در این راهپیمایی  شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"، "از صوت موشک های فجر و سجیل، فریاد آید مرگ بر اسراییل" و "سپاه با اقتدار- تشکر تشکر" سر دادند.

آنان همچنین با به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل نفرت و انزاجار خود را از اقدامات رژیم های غاصب صهیونیستی و جنایتکار آمریکا اعلام و از عملیات "وعده صادق" سپاه قدردانی کردند.

همچنین امام جمعه بردسکن امروز در خطبه های نماز گفت: عملیات "وعده صادق" استخوان‌های اسراییل را در هم شکست و شکست نظامی اسرائیل را نمایان کرد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: این عملیات گوشه‌ای از اقتدار ایران اسلامی و تنها یک نمایش قدرت بود.

نمازگزاران بردسکن خراسان رضوی از پاسخ مقتدرانه سپاه حمایت کردند

وی اظهار کرد: عملیاتی که ایران اسلامی بر سر اسرائیل انجام داد اعمال قدرت نبود و خوشبختانه در یک حرکت هماهنگ دیپلماسی ایران با نیروهای هوا فضا توانستند عظمت قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

امام جمعه بردسکن به چالش‌های داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با این عملیات رژیم کودک کش اسرائیل در یک سکوت مرگبار فرو رفت و یک فضای ناکارآمدی برای این رژیم غاصب به وجود آمد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha