۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85449764
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: پاسخ سپاه علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع کشور بود

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی حق طبیعی و شرعی کشورمان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: بر اساس منشور سازمان ملل متحد هر کشوری که مورد حمله یک کشور قرار گیرد ، حق دفاع از خود را دارد و حمله به سفارت خانه و یا کنسولگری هر کشور به منزله خاک آن کشور به شمار می رود.

وی تصریح کرد: به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از فرماندهان و پرسنل سپاه و مشتشاران کشورمان ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ تنبیهی  علیه رژیم اشغالگر قدس، مراکز نظامی این رژیم را مورد هدف موشکی و پهپادی خود قرار داد.

امام جمعه گناباد گفت: اگر رژیم صهیونیستی قصد تعرض به خاک کشورمان داشته باشد، نیروهای مسلح مقتدر ایران این بار پاسخ قاطع تر و کوبنده تری به آنان می دهند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و عوامل آنها به شیوه های مختلف تلاش کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نیروی تروریستی معرفی کنند ولی به اهداف خود نرسیدند، تصریح کرد: این درحالی است که سپاه در مقابله با گروهکهای تروریستی و داعش نقش مهمی داشت.

حجت الاسلام صادقی نسب با گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهمی در حفاظت از سرحدات کشور و نظام جمهوری اسلامی و تامین امنیت میهن اسلامی دارد، تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات ارتشیان به شمار می رود.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و نیروی انتظامی علاوه بر حضور گسترده در عرصه های تامین نظم و امنیت کشور در سایر بخشهای خدمات رسانی به مردم از جمله فرهنگی و عمرانی حضور گسترده دارند.

نمازگزاران گنابادی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی از محل مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان این شهر حمایت خود را از پاسخ قاطع و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانیشان را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه نشان دادند و جنایتها و تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha