۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85449718
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: عملیات وعده صادق تثبیت نمایش اقتدار جمهوری اسلامی بود

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر تثبیت نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ، حمایت از جبهه مقاومت و خوشحالی مردم غزه را از جمله دستاوردهای عملیات وعده صادق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: این عملیات وعده صادق همچنین نشان داد که خانه اسراییل مثل خانه خانه عنکبوت، سست بوده و با یک حرکت کوچک متلاشی می شود.

وی اظهارداشت: ملت ایران باید در این ارتباط هوشیار باشند چرا که دشمن می خواهد با جنگ روانی دل مردم ما را خالی کنند که این عملیات موفق نبوده و به مراکز نظامی اصابت نکرده است در حالی که آنها دروغ می گویند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بداند اگر کوچکترین حرکتی در این راستا انجام بدهد این بار با پاسخ ویران کننده ای مواجه خواهد شد.

خطیب جمعه نوشهر این حرکت نیروهای مسلح را جوانمردانه ، هوشمندانه و مقتدارانه توصیف و اضافه کرد: ما ملت ایران ضمن قدردانی از عملیات وعده صادق بار دیگر حمایت خود را از همه نیروی های مسلح اعلام می کنیم و می گوییم با همه وجود پشتیبان شما هستیم.

آیت الله مشایخ یادآور شد: و این مایه افتخار است که امروز ایران اسلامی این اقتدار را پیدا کرد که دهن کجی های دشمن را پاسخ بدهد و با انجام عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد.

به گفته وی عملیات وعده صادق سامانه های رژیم صهیونیستی را به هم ریخت و گنبد آهنین آن را زیر سووال برد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha