ایستگاه پایانی خودروهای شوتی در اراک

اراک - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی به طور هم زمان در اراک و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ «محمد عقیل سلگی» در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز درحین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی شهرستان اراک به طور هم زمان ۲ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و آنان را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ها ۴ هزار برگ کاغذ کادو، ۱۲ عدد اسباب بازی، ۴۲۰ ثوب تیشرت زنانه و ۷۵۰ ثوب شلوار زنانه فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از اجرای طرح آرامش در شهر با دستگیری ۲۰ متعاد متجاهر و ۶ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «رضا سلوکی» افزود: طرح آرامش با هدف برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر و پاکسازی نقاط مختلف شهرستان خنداب از لوث وجود این افراد، پیش بینی و اجرا شد.

وی افزود: پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس و انجام هماهنگی‌های لازم، بازرسی از منزل خرده فروشان موادمخدر در سطح شهرستان را در اولویت قرار دادند و ۵ مورد حکم قضایی اجراء شد، ۲۰ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر این شهرستان جمع آوری و ۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در پایان با تأکید بر این که اجرای این گونه طرح‌ها را برای برقراری و تأمین امنیت و آرامش مردم با جدیت پیگیری و اجرا خواهیم کرد و از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان کار توزیع کنندگان مواد مخدر در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علیرضا معیریان» افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان اراک از فعالیت ۲ نفر در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در برخی از محلات این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این خصوص مأموران پلیس ضمن شناسایی محل حضور متهمان و هماهنگی با مرجع قضایی به محل فعالیت سوداگران مرگ اعزام و در ۲ عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به کشف بیش از ۷۵۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha