۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85445211
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه و استاندار سمنان: «وعده صادق» نشان اقتدار نیروهای مسلح بود

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترکی اجرای عملیات «وعده صادق» را ستودند و آن را جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح دانستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی، امور بین‌الملل و تشریفات استانداری سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی روز دوشنبه در این پیام افزودند: اقدام غرور انگیز و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هر گونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید.

در این پیام می‌خوانیم: عملیات موفق «وعده صادق» و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش‌بینی‌شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه، بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست‌ و اربابان جنایت کارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

امام جمعه و استاندار سمنان: وعده صادق نشان اقتدار نیروهای مسلح بود

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان افزودند: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده نمودن مطالبه عموم مردم ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت داریم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha