احزاب دموکراتیک ناصری مصر خواستار تشدید حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی شد

تهران- ایرنا- حزب دموکراتیک ناصری مصر با تمجید از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، خواستار تشدید اقدامات از سوی گروه‌های مقاومت علیه اشغالگران شد.

به گزارش امروز دوشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، حزب دموکراتیک ناصری مصر در بیانیه ای با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هر گلوله و آتشی که به سمت دشمن صهیونیست شلیک شود، به طور کامل حمایت می کند.

در این بیانیه آمده است: در این راستای حزب ناصری حمله ایران که رژیم صهیونیستی را با پهپاد و موشک در واکنش به حمله دشمن به کنسولگری ایران در سوریه هدف قرار داد، مورد حمایت قرار می دهد.

حزب دموکراتیک ناصری مصر با اشاره به ارتکاب جنایات از سوی رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت کشورها در برابر دیدگاه جهانیان، هرگونه راهکار و طرحی با این دشمن صهیونیست را به مثابه تسلیم در برابر این رژیم آپارتایدی دانست.

این حزب مصری در بیانیه خود آورده است: حزب ناصری در عین حال که از حمله جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیست حمایت می‌کند؛ از گروههای مقاومت می‌خواهد که بر دامنه رویارویی با دشمن صهیونیست بیافزایند و به نظام های عربی و جامعه بین المللی سرسپرده آمریکا توجهی نکنند. حزب ناصری در کنار مقاومت شجاع لبنان، یمن و عراق و نیز مقاومت با صلابت فلسطین و غزه قرار دارد.

حزب دموکراتیک مصر از همه گروهها و جهان عرب خواست که با همه ابزار حامی مقاومت باشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha