۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85444621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: خون شهید زاهدی مایه رسوایی بیشتر رژیم صهیونیستی شد

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان معتقد است سردار شهید زاهدی همچون سردار دل‌ها سرسوزنی به دنبال شهرت، پست و مقام نبود به‌نحوی‌ که برکت خون این شهید بزرگوار مایه رسوایی بیشتر و ظهور ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جان نثاری شامگاه یکشنبه در یک‌صد و هفتاد و هفتمین شورای آموزش و پرورش اصفهان افزود: شهید زاهدی خصوصیاتی همانند سردار سلیمانی‌ داشت اما گمنام بود و خداوند آن‌چنان عظمتی به وی داد که نام و یاد این شهید در دل‌ها قرار گرفت.
وی با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر و استکبار جهانی اظهار کرد: به لطف خداوند عملیاتی که انجام گرفت هم موفق بود و هم با اقتدار و مایه سربلندی؛ این پیروزی نصیب اسلام، مسلمانان و نظام اسلامی و تمام علاقه‌مندان به انقلاب شد.
وی افزود: امیدواریم که شکرانه این پیروزی‌ها را به جا آوریم؛ به یاد داشته باشیم این پیروزی‌ها حاصل خون پاک شهیدان است، با نگاه به شخصیت‌هایی همچون شهید سلیمانی می‌بینیم که زندگی را بدون شهرت و مسوولیت و تنها با انجام تکالیف الهی تجربه می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: باید سعی شود که مقام و منزلت معلمان به‌صورت واقعی، مردمی و همگانی برگزار شود.

جان نثاری با اشاره به اجرای طرح «سپاس معلم» که طی سال گذشته در اصفهان اجرایی شده است، گفت: این طرح امسال با قوت بیش‌ از پیش در شهرستان‌های استان اجرا شود بر این اساس فرمانداران از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
مدیرکل آموزش وپرورش اصفهان نیز در ادامه با یادآوری اینکه معلمی شغل انبیای الهی است، گفت: هرگاه بخواهیم تمدن‌سازی در جامعه اتفاق بیفتد یا رشد و تعالی داشته باشیم، بدون شک این مهم به دست معلمان انجام می‌شود.
محمدرضا ابراهیمی افزود: تکریم معلمان یک تکلیف اخلاقی و اعتقادی است و یکی از مهم‌ترین عناصر هر جامعه معلمان و عالمان هستند چراکه موجب هدایت جامعه به سمت صلاح و رستگاری می شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha