سمنانی‌ها اقتدار سپاه را در پاسخ به صهیونیسم ستودند + فیلم

سمنان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار مرکز استان سمنان با تجمع در معراج شهدای این شهر از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دارالمرحمه سمنان عصر روز یکشنبه در میعادگاه همیشگی واقع در معراج شهدای میدان سعدی، به صورت خودجوش گردهم آمدند و با مشت‌هایی گره کرده و مصمم و فریادهای سهمگین انزجار خود از رژیم کودک صهیونیستی را اعلام و از حمله مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های این رژیم غاصب حمایت کردند.

مردم ولایی مرکز استان سمنان در این تجمع با شعار «مرگ بر اسرائیل» پرچم این رژیم اشغالگر و فتنه‌گر را به آتش کشیدند و اقدام جمهوری اسلامی ایران در مجازات رژیم صهیونیستی را غرورآفرین دانستند.

اقشار مختلف اعم از زنان و مردان از کودک، نوجوان و جوان گرفته تا افرادی که پا به سن گذاشته‌اند و سالمندان، با اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌ کردند.

مردم سمنان به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، در این تجمع حرکت آمریکای جنایتکار را از هر گونه اقدام در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم دانستند و درباره هر گونه اقدامی در این زمینه هشدار دادند.

سمنانی‌ها اقتدار سپاه را در پاسخ به صهیونیسم ستودند

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha