۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85442238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات انجمن هنرهای تجسمی و نمایشی قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، برگزاری انتخابات انجمن هنرهای تجسمی و نمایشی قزوین را یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل در سال جاری برشمرد.

حسین براتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲ انتخابات مهم برای انجمن‌ هنرهای تجسمی و نمایشی را پیش داریم که به ترتیب در ماه های اردیبهشت و تیرماه سال جاری برگزار می شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سینمای جوان کشور، خاطرنشان کرد: این جشنواره در شهریورماه سال جاری و در سه منطقه برگزار خواهد شد که امیدواریم قزوین بتواند میزبان یکی از مناطق برگزار کننده جشنواره سینمایی کشور باشد.

براتی همچنین برگزاری جشنواره تئاتر استانی را نیز از برنامه های پیش روی این اداره کل در سال جاری دانست و اضافه کرد: این جشنواره به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود و سعی خواهیم کرد امسال با کیفیت و کمیت شایسته تری نسبت به گذشته آن را ارایه دهیم.

این مسوول به طرح ملی المیپاد هنری و هنرستان هنرهای زیبا در استان قزوین اشاره کرد و افزود: در این زمینه خوشبختانه ۲ هنرستان متعلق به دختران و پسران در استان فعال هستند و تصمیم داریم با برگزاری المپیادی برای هنرجویان این مراکز بتوانیم در حد لازم فرآیندی را در راستای افزایش سطح رقابت و شکوفایی استعدادهای هنری ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به جشنواره موسیقی قزوین نیز اشاره کرد و گفت: جشنواره موسیقی استان نیز متفاوت تز از سایر جشنواره‌ها و با برنامه‌های ویژه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha