۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85442060
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: فرقه‌های انحرافی دست نشانده استکبار جهانی هستند

امام جمعه کیش با بیان اینکه ریشه فرقه‌های انحرافی استکبار جهانی است، گفت: دشمن از اتحاد امت اسلامی در هراس است و از هر فرصتی برای تفرقه افکنی استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش، اظهار کرد: تاریخ نشان داده که همین گروه‌های تکفیری‌ها به جای مقابله با استکبار جهانی، در راستای ایجاد نا امنی و کشتار در کشورهای اسلامی وارد عمل شدند که ذات وابسته آنان به دشمنان اسلامی‌ را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به قرار گیری در آستانه روز ارتش، بیان کرد: در اوایل انقلاب برخی‌ها مباحثی در رابطه با انحلال ارتش را مطرح کردند که امام (ره) با ایستادگی مقابل آنان، ارتشیان را فرزندان انقلاب و مردم معرفی کردند.

وی ‌به نقش ارتشیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتشیان از همان روز نخست نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود؛ افرادی مثل شهید صیاد شیرازی نقش بسزایی در جنگ هشت ساله داشتند که باید بازگو شود.

امام جمعه کیش با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدیران دولتی، اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید به قشر محروم‌ جامعه توجه ویژه شود و عدالت برقرار باشد.

وی بر ارتباط بیش از پیش مدیران با مردم تاکید کرد و افزود: کیش می‌تواند نمونه یک حکمرانی اسلامی و یک الگوی موفق در جهان باشد که تحقق آن باید به عنوان دغدغه اصلی مسوولان مطرح شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز اضافه کرد: نه تنها معتقدیم که اقدامات ارزشمند دولت نباید نادیده گرفته شود، بلکه باید با انتقاد سازنده به یاری دولت رفت.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و در باتلاق جنگ دست و پا می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز اضافه کرد: کابینه نتانیاهو در حال فروپاشی است و حمله به سفارت ایران در دمشق یک اشتباه تاریخی برای آنان خواهد بود.

وی خواستار اتحاد کشورهای اسلامی علیه رژیم صهویونیستی شد و بیان کرد: سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha