۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85435783
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

میلیون‌ها مجاهد آماده اشاره رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل هستند

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش گفت: میلیون‌ها آزاده و مجاهد مبارز در سراسر جهان آماده یک اشاره آیت الله خامنه‌ای هستند تا رژیم جعلی و غاصب جنایتکار صهیونیست را از نقشه جهان محو کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی نیاز» در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با تقدیر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس،اظهار کرد: اگر نظام سلطه و استکبار جهانی حامی اسرائیل است، حکومت جمهوری اسلامی، محور مقاومت و همه آزادگان جهان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه د ر 6 ماه گذشته صهیونیسم با شکست در طوفان الاقصی به انواع جنایت دست زده و تمام ظالمان تاریخ را رو سفید کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی در این مدت دست به جنایت‌های مختلف زده و هر روز در باتلاق نابودی گرفتارتر شده است.

امام جمعه کیش با اشاره به افزایش اختلافات داخلی در اسرائیل و آمریکا، بیان کرد: درماندگی سبب شده تا رژیم صهیونیستی به اقدامات جنون آمیزی مانند حمل به بیمارستان‌ها، مدارس و پناهگاه‌های مردم روی آورد.

وی ادامه داد: حملات مقاومت تاثیرگذارتر شده و موجب شده تا اسرائیل به اقدامات دیوانه واری مانند حمله به کنسولگری ایران و ترور دست بزند که نشان از استیصال و شکست آنان است و شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل را کوتاه‌تر می‌کند.

حجت الاسلام بی‌نیاز با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تدبیر، اقتدار، عزت و کرامت به موقع ضربات مهلکی بر دشمن صهیونست وارد می کند، تاکید کرد: آنان بدانند که صبر جمهوری اسلامی حدی دارد و قطعا پاسخ کوبنده‌ای به دشمن خواهد داد.

وی با اشاره به ضربه محکمی که دشمن از جمهوری اسلامی و محور مقاومت خواهد خورد، افزود: سیلی اول حضورگسترده، پرشور مردم آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس که نشان از نفرت نسبت به حکومت جعلی و کودک کش اسرائیل دارد و سیلی دوم به دست توانمند محور مقاومت با ضربات کوبنده و پشیمان کننده خواد بود.

امام جمعه کیش اضافه کرد: اسرائیل به خوبی می‌داند که در قد و قواره درگیری نظامی با ایران نیست.

میلیون‌ها مجاهد آماده اشاره رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل هستند

وی با اشاره به نفرت مردم کشورهای اسلامی از رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: دولت‌های منطقه باید به صدای مردم خود در حمایت از غزه گوش فرا دهند.

خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مسئولان بیان کرد: رهبری به نکات مهمی چون تشکیل اتاق فکر برای یافتن راهکارهایی برای مشارکت مردم و تحقق شعار سال فرمودند که مسئولان جزیره کیش نیز در این راستا با مشارکت مردم به تشکیل اتاق فکر اهتمام ورزیده و با توجه به ظرفیت های جزیره به بحث تولید توجه کنند.

وی ادامه داد: گرانی، بی ثباتی، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده و متذکر شدند که این مشکلات باید با مشارکت مردم حل شود و حاصل تلاش مسئولان در سفره مردم تاثیرگذار باشد.

امام جمعه کیش همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه کیش با تقدیر از ساکنان و گردشگران جزیره کیش به مناسبت حضور گسترده و استقبال از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کیش در ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز بیان کرد: در هیچ نقطه ای از کشور دیده نمی‌شود که تمامی مساجد و بازارها شاهد حضور گسترده مردم در هنگام افطار بر سر سفره کرم الهی باشند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز به نسبت سراسر کشور، در جزیره کیش مردم استقبال بیشتری از مراسمات فرهنگی و مذهبی داشته‌اند و از این بابت از مردم و مسئولان و برگزار کنندگان برنامه های فرهنگی و مذهبی در کیش تقدیر می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha