۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85441815
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85441815
آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

ارومیه- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان طی امروز و فردا (جمعه و شنبه) بین چهار تا ۶ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

یاسر اشتاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی های انجام شده و براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی با خروج سامانه بارشی از منطقه روز جمعه و شنبه جوی پایدار در منطقه مستقر شده و دمای هوای استان افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز برای استان رگبارهای متناوب باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ در نقاط مستعد پیش بینی می شود که اغلب در نیمه شمالی آذربایجان غربی خواهد بود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گدشته در اغلب نقاط استان به غیر از تکاب بارش هایی ثبت شده که بیشترین میزان از سلماس با ۱۱ میلی متر بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین مثبت هشت و ۱۴ درجه سانتی گراد در نوسان بود، ادامه داد: در این مدت، پلدشت با مثبت ۱۸ درجه گرم ترین و چالدران با مثبت یک درجه سانتی گراد سرد ترین شهر بودند.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در یک هفته گذشته شاهد بارش باران و در برخی نقاط برف بود که این روند امروز با خروج سامانه بارشی متوقف شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha