لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری، مهرام، ذوب‌آهن و طبیعت در پلی‌آف دوم

تهران- ایرنا- پلی‌آف دوم مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال با انجام ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف دوم مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال، تیم ذوب‌آهن اصفهان سه‌شنبه شب میزبان کاله مازندران بود و با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ به پیروزی رسید.

در این بازی جمال جونز با ۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۳ بهترین بازیکن شد. ذوب‌آهن اصفهان با کسب این پیروزی، سری را ۲ بر صفر جلو افتاد.

در دیگر دیدار پلی‌آف دوم، تیم‌های طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند که طبیعت با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۷ پیروز میدان شد.

جوردن استیونز در این دیدار با ۴۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۴۲ بهترین بازیکن بود. سری این دیدار با کسب نخستین پیروزی طبیعت، یک بر یک برابر شد.

تیم شهرداری گرگان نیز برابر لیموندیس شیراز به میدان رفت و دومین پیروزی خود را در این سری با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ به دست آورد.

بهترین بازیکن این بازی ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۵ بود. سری این دیدار ۲ بر صفر به سود شهرداری گرگان شد.

در آخرین دیدار نیز صنعت مس کرمان به مصاف مهرام رفت و این دیدار را در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۵ واگذار کرد. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود. مهرام با کسب این پیروزی ۲ بر صفر سری را پیش افتاد.

پلی‌آف سوم روز شنبه ۲۵ فروردین برگزار می‌شود و لیموندیس شیراز با شهرداری گرگان در شیراز، کاله مازندران با ذوب‌آهن اصفهان در آمل، پالایش نفت آبادان با طبیعت در آبادان و مس کرمان با مهرام در کرمان بازی می‌کنند.

در صورتی‌که نتایج این دیدارها به گونه‌ای رقم بخورد که نیاز به انجام بازی در پلی‌آف چهارم و پنجم باشد برنامه آن به شرح زیر خواهد بود.

پلی‌آف چهارم - دوشنبه ۲۷ فروردین

لیموندیس شیراز - شهرداری گرگان/ شیراز

کاله مازندران - ذوب‌آهن اصفهان/ آمل

پالایش‌نفت آبادان - طبیعت/ آبادان

مس کرمان - مهرام/ کرمان

پلی‌آف پنجم - یکشنبه دوم اردیبهشت

طبیعت - پالایش نفت آبادان / تهران

مهرام - مس کرمان / تهران

ذوب‌آهن - کاله مازندران / اصفهان

شهرداری گرگان - لیموندیس شیراز/ گرگان

گفتنی است هر تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج بازی شود، به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha