لیگ آزادگان؛ خیبر خرم‌آباد یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌ شد

تهران- ایرنا- هفته بیست‌وششم لیگ آزادگان با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، خیبر خرم‌آباد با پیروزی خانگی مقابل نفت‌وگاز گچساران یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

به گزارش ‌سه‌شنبه شب ایرنا، رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ فوتبال آزادگان با برگزاری چهار دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه شب در شرایطی آغاز شد که تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج بازی‌های امروز (سه‌شنبه) به شرح زیر است:

خیبر خرم‌آباد (۲) - نفت‌وگاز گچساران (یک)

خیبر در خرم‌آباد میزبان نفت و گاز گچساران بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

نفت‌وگاز گچساران خیلی زود و در نیمه اول به گل رسید، در دقیقه نهم ضربه ایستگاهی علی قربان‌خانی پس از برخورد به مدافعان خیبر، وارد دروازه این تیم شد تا نفت و گاز یک بر صفر پیش بیفتد.

خیبر در دقیقه ۴۳ و با گل مدافع پیش تاخته خود امیرحسین عسگری بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم، میزبان به گل پیروزی رسید. خطای نفتی‌ها در محوطه جریمه باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد، مهدی کیانی توپ را تبدیل به گل کرد.

پارس جنوبی‌جم (۳) - داماش گیلان (صفر)

تیم‌های پارس‌جنوبی و داماش گیلان در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری زردپوشان جنوبی خاتمه پیدا کرد.

پارس جنوبی در نیمه اول حاکم مطلق توپ و میدان بود و توانست با گل‌های مهدی زارع و میلاد تقیان با برتری دو بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم ورق بازی برگشت و این داماشی‌ها بودند که قدرت خود را بر حریف دیکته کردند. ستاره داماش در این مسابقه کسی جز عماد میرجوان نبود که با دبل خود بازی را به تساوی کشاند.

در حالی همه انتظار سوت پایان را می‌کشیدند پارس جنوبی موفق شد گل سوم را بزند و برنده شود. محمد سرپرست در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم گل سوم پارس جنوبی را به ثمر رساند تا یک پیروزی بزرگ را به تیمش هدیه کند و باعث پیروزی پارس جنوبی بعد از هفته‌ها ناکامی شود.

مس سونگون (یک) - آریو اسلامشهر (صفر)

مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان آریو اسلامشهر بود و مقابل این تیم به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

مس سونگون در دقیقه ۵۶ موفق شد به گل برتری برسد، مهدی نجفی مهاجم این تیم با شوتی فنی دروازه آریو اسلامشهر را باز کرد تا سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد.

استقلال ملاثانی (صفر) مس کرمان (صفر)

استقلال ملاثانی و مس کرمان دیگر دیدار هفته بیست‌وششم لیگ آزادگان را برگزار کردند که این بازی سرد با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در حال حاضر تیم خیبر خرم‌آباد با ۶۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد و تیم‌های چادرملو اردکان و فجر سپاسی به ترتیب با ۵۵ و ۵۴ امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha