۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85440132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مولدسازی برای رفع مشکلات مالی دستگاه‌ها با جدیت در استان انجام شود

اهواز- ایرنا - منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مولدسازی برای رفع مشکلات مالی و تامین اعتبار طرح‌های مهم استان باید با جدیت دنبال شود و در این مسیر می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس برای تسریع و تسهیل در این کار استفاده کرد.

به گزارش ایرنا سید محسن موسوی‌زاده روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: برخی دستگاه‌ها برای درآمدزایی به تغییر کاربری برخی اراضی اقدام می‌کنند که این مسیر مناسب ایجاد درآمد نیست بلکه می‌توان از این طرح برای تامین نقدینگی مورد نیاز بهره برد.

وی گفت: برای اجرای طرح مولدسازی به منظور رفع مشکلات مالی سازمان‌ها و دستگاه‌ها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی همکاری و پیگیری را دارند.

موسوی‌زاده ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی ادارات و دستگاه‌ها برای ایجاد درآمد، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اجرای مولدسازی توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و فراهم بودن این شرایط در بسیاری از دستگاه‌های دولتی در استان، باید از این فرصت برای تامین اعتبار مورد نیاز دستگاه‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، طرح مولد سازی از سال گذشته با هدف تامین اعتبار مورد نیاز دستگاه‌ها و اجرای طرح‌های نیمه تمام با فروش املاک مازاد و بدون استفاده آغاز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha