۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85439297
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرزند شهید زاهدی: تقوا و اخلاص بارزترین خصوصیت شهید زاهدی بود

شهرکرد - ایرنا- پسر شهید محمدرضا زاهدی با بیان اینکه تقوا و اخلاص در عمل بارزترین خصوصیت شهید زاهدی بود، گفت: ایشان هیچ وقت به دنبال بزرگنمایی کارهای انجام گرفته نبودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ محمد مهدی زاهدی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت سردار زاهدی در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد خوب سردار با همه و صبر و آرامش ایشان در انجام کارها افزود: این شهید والامقام همیشه همه را از تندرویی منع می‌کردند و بد اخلاقی‌ها را با آرامش جواب می‌دادند.

به گفته وی، این شهید بزرگوار در انجام کارها اخلاص داشتند و هیچ وقت به دنبال بزرگنمایی کارهای انجام گرفته نبودند و بسیاری از فعالیت‌های ایشان در رسانه‌ها ثبت نشده است.

وی اظهار داشت: سردار زاهدی کارهای محوله را به نحو احسن انجام می‌دادند ولی سعی می‌کردند که نامی از ایشان برده نشود.

به گفته وی، ایشان همیشه به جوانان و همه اطرافیان توصیه می کردند که مراقب اعمال خود باشند و حرفی که می‌زنند از روی احساسات و قضاوت آنی نباشد و همیشه همه را از قضاوت احساسی و تصمیم‌گیری متعصبانه و احساسی منع می‌کردند.

وی اظهار داشت: شهید بزرگوار همه را به اقامه نماز اول وقت توصیه می‌کردند و همچنین تاکید داشتند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و دستورهای ایشان را اجرا کنیم.

فرزند شهید زاهدی از مردم استان چهارمحال و بختیاری برای برپایی آیین بزرگداشت سردار شهید زاهدی و همچنین حضور پرشور در این آیین تقدیر کرد.

بردار همسر سردار زاهدی نیز در این آیین با تشکر از مردم استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری این آیین، گفت: مردم استان با برگزاری این آیین قدرشناسی خود را نسبت به این سردار نشان دادند.

احمد نوربخشیان افزود: مردم استان نشان دادند که قدردان زحمات فرمانده خود هستند و بعد از سال‌ها نشان دادند که عشق و محبت به سردار پایدار است و جریان دارد و برای بزرگداشت یاد و خاطره رشادت‌های این سردار شهید دور هم جمع شده اند.

سردار محمدرضا زاهدی معروف به علی زاهدی از فرماندهان با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسئولیت‌ فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان، تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، فرماندهی نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را برعهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.

سردار زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق به همراه جمعی از همرزمان و همراهانش به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha