۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85438615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک اطلاعات دانش‌آموزان قرآنی در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری از تهیه بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان قرآنی استان در سالجاری خبر داد.

یونس اروجی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری بزرگترین محفل انس قرآن کریم دانش‌آموزان در فرهنگسرای شهرکرد در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون آمار دقیقی از تعداد دانش‌آموزان حافظ و فعال در عرصه قرآنی وجود ندارد.

به گفته وی، هم‌اکنون هشت نفر از دانش‌آموزان حافظ کل قرآن شناسایی شده‌اند و با تهیه بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی قاریان برتر، حافظان، گروه‌های مدیحه‌سرا و همخوانی از بین دانش‌آموزان شناسایی و در قالب نخبگان قرآنی سازماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری محفل بزرگ قرانی دانش‌آموزان در فرهگسرای شهرکرد همزمان با سراسر کشور گفت: برای برگزاری این محفل قرآنی در سطح مدارس استان نیز برنامه‌ریزی شده و همه مراکز دارالقران ۱۰ گانه استان نیز در این محفل قرآنی مشارکت دارند.

بانک اطلاعات دانش‌آموزان قرآنی در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

وی افزود: در این برنامه قرآنی از ۱۰ نفر از فعالان قرانی دانش‌آموز و فرهنگی استان نیز تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در پایان محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام از ۱۰نفر از فعالان قرآنی دانش‌آموز یا فرهنگی استان و همچنین "غلامحسن فاتحی" نفر اول مسابقات کشوری نهج البلاغه و مریم قاسمی کرانی به عنوان پنج بانوی برتر قرآنی جهان اسلام تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha