۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85435592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: راهپیمایی روز قدس، امنیت ساز است

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85435592
امام جمعه یزد: راهپیمایی روز قدس، امنیت ساز است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس یک فرصت برای امت اسلام و آزادیخواهان جهان علیه اسرائیل غاصب و امنیت ساز است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: ملت ایران و جهانیان در راهپیمایی امسال حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: امسال مسلمانان و ملت ایران متفاوت در این آیین بزرگ سیاسی و انقلابی شرکت کردند.

امام جمعه یزد یاد و خاطره شهیدان اخیر مدافع حرم در سوریه و همچنین شهدای حادثه تروریستی راسک وچابهار را گرامی داشت و گفت: باید مقابل دشمنان چون کوه استوار بود.

ناصری تاکید کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان برای دفاع از امنیت ملت ایران و مسلمین فدا شدند.

شرکت‌های دانش بنیان جزء موضوعات مهم است که باید در کشور جدی گرفته شودامام جمعه یزد به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تولید آن است که از همه ظرفیت‌ها برای کمک به مردم بیش از گذشته استفاده شود.

ناصری گفت: تولید و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و شرکت‌های دانش بنیان جزء موضوعات مهم دیگری است که باید در کشور جدی گرفته شود.

ناصری همچنین به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد که باید مواظب توطئه‌های فرهنگی دشمنان در این عرصه بود و تربیت دینی باید محور باشد.

وی از مردم خواست قدر لحظات و روزهای ماه باقی مانده رمضان را بدانند و بیش از گذشته برای کسب رضایت حق بکوشند.

امام جمعه یزد: راهپیمایی روز قدس، امنیت ساز است

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد در پی شهادت سه شهید یزدی در راسک از دولت و مسئولان خواستار برخورد قاطعانه با جنایتکاران و عاملان این حادثه شد.

آیت‌الله "سید محمدکاظم مدرسی " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تقوا اظهار کرد: هر عملی هم تقوای حین عمل و هم تقوای بعد از عمل را لازم دارد و تقوا به مانند ذات و توشه‌ای است که باید در تمام لحظات از آن محافظت کرد.

وی افزود: باتوجه به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باید برای خروج از این ماه همچون ورود به این ماه آماده شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان سه اصل را به مسلمانان آموزش داده است عنوان کرد: اصول تقدم روابط ایمانی به روابط عاطفی، تقدم نگاه آخرتی به نگاه دنیوی و تقدم بینندگان آسمانی بر بینندگان زمینی سه اصلی است که انسان را تا مرز روحیه شهادت‌طلبی به پیش می‌راند.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha