امام جمعه یزد: فرهنگیان نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرهنگیان در کنار خانواده‌ها با همکاری هم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی بسیار در کشور ما دارای اهمیت است و باید جدی گرفته شود.

وی یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهید مطهری را گرامی داشت و گفت: باید افکار والای این شهدای والامقام در مدارس و دانشگاه‌ها به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: اگر نسل جوان ما بر اساس دین و ارزش‌های انقلابی و جهادی تربیت شود توطئه فرهنگی استکبار بر علیه کشور نقش بر آب است.

ناصری به اهمیت فضای مجازی و اینکه دشمنان از آن برای ایجاد نا امیدی و پخش شایعات در کشور استفاده می‌کنند اشاره کرد و بصیرت همگان را خواستار شد.

امام جمعه یزد به هفته کار و کارگر و نقش کارگران در تحقق شعار امسال پرداخت و گفت: نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است که باید با همکاری کارفرمایان اقدام کنند.

امام جمعه یزد: فرهنگیان نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

حجت الاسلام " سید کاظم مدرسی " امام جمعه بخش مرکزی یزد هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محمدآباد یزد با توصیه اکید به رعایت تقوا و پرهیز از گناه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» باید در تمام ابعاد برای مردم روشن شود، اظهار کرد: چرایی این عملیان و دلیل آن، چگونگی و امکانات و آثار آن باید برای مردم تبیین و روشن شود.

وی ادامه داد: این عملیات به دلیل تجاوز و تعدی رژیم اشغالگر قدس به خاک ایران صورت گرفت، وگرنه ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست.

مدرسی تصریح کرد: ایران رژیم منحوس صهیونیستی را نامشروع می‌داند، اما با این حال ابتدا و مستقیم اقدام به جنگ با این رژیم نکرد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha