۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85435189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : مدیران البرز با تمام توان به مردم خدمت کنند

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85435189
استاندار : مدیران البرز  با تمام توان به مردم خدمت کنند

کرج - ایرنا - استاندار البرز از مدیران استان از جمله شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست برای تامین نیازها و رضایتمندی مردم با تمام ظرفیت ها و توان پای کار بیایند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، "مجتبی عبداللهی" در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج با محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دفترکنسولگری کشورمان در دمشق، افزود: فرصت زیادی تا پایان این دوره از مسوولیت در شوراهای اسلامی شهر باقی نمانده، از این رو مدت باقی مانده را باید غنیمت شمرد و به تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای برنامه های ویژه برای ارتقای رفاه و رضایتمندی مردم در شهر، پرداخت.
وی با بیان اینکه همواره اتحاد و انسجام، سرعت بخش مسیر تحقق اهداف است، ادامه داد: وحدت و همدلی حاکم بین مسئولان استان، اعتماد و امید مردم را افزایش داده و نتایج بسیار خوبی نیز رقم خورده است.
عبداللهی گفت: اختلاف نظر بین تصمیم سازان و تصمیم گیران طبیعی است چراکه با بحث و تبادل نظر سازنده که همه در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی قرار دارد، خروجی بهتری خواهد داشت.
وی افزود: کارها و برنامه های بسیاری برای عمران و آبادانی کلانشهر کرج وجود دارد و باید در کنار یکدیگر روند امور را تسریع کنیم.
استاندار البرز با قدردانی از همراهی و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برگزاری انتخابات با چهار مولفه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت، گفت: امید قدرشناس حضور و حمایت مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و با خدمتگزاری خود به جبران کمبودها و عمل به تعهدات بپردازیم.

راه اندازی قرارگاه اجتماعی گامی بزرگ برای امید بخشی در البرز
عبداللهی بیان کرد: راه اندازی قرارگاه اجتماعی گامی بزرگ برای امیدبخشی و اعتمادافزایی در ۶۷ محله از مهمترین اقدامات سال گذشته بود که باید تمرکز ویژه ای بر روی آنها صورت گیرد.
وی با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ها و آغاز پروژه های مهم و ضروری برای شهر، افزود: تکمیل پروژه پاکرود در ورودی کرج یکی از برنامه های است که برای مردم و زیبایی چهره شهر اهمیت بالایی دارد.
استاندار البرز گفت: ۲ طبقه شدن آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده البرز، گام بزرگی در راستای کاهش ترافیک های سنگین در این مسیر است که با بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها و بخش خصوصی قابلیت اجرا دارد.
وی افزود: تکمیل قطار شهری کرج که راه اندازی بخشی از آن در این دوره از شورای شهر صورت گرفته، مورد انتظار و نیاز مردم است بنابراین باید سرعت بیشتری بگیرد و به شهرهای همجوار همچون فردیس توسعه یابد.
عبداللهی گفت: اقدام در جهت اعطای پروانه رایگان برای ساخت بیمارستان، مدرسه، درمانگاه و اماکن ورزشی، انگیزه مضاعفی برای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان به بخش خصوصی و خیرین می دهد.
وی افزود: ارتقا حمل و نقل عمومی و کمک به نوسازی ناوگان، از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: هر چه در توان داریم باید برای افزایش رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم، گاهی حتی با کمترین هزینه ولی با بیشترین تدبیر و بهره وری، می توان اقدامات بزرگی را رقم زد و سبب ساز رضایت خدا و مردم شد.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی زباله در استان، افزود: برای این منظور می توانید به کشورهای موفق دنیا در این زمینه سفر کنید و با بررسی و تحقیق میدانی، بهترین تصمیم را در این زمینه داشته باشید.

در پایان این دیدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیم لوحی مشترک از زحمات، تلاش ها و راهنمایی های عبداللهی استاندار البرز در مسیر تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری، قدردانی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha