جنایت رژیم صهیونیستی بی‌تردید محتاج پاسخ مناسب و بازدارنده است

تهران- ایرنا- تولیت بارگاه و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در واکنش به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش تاکید کرد: این جنایت بی تردید محتاج پاسخی مناسب و بازدارنده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه در واکنش به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش، نوشت: جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از ارزشمندترین فرزندان ایران را خدمت فرمانده کل قوا و همرزمان غیور ایشان و خانواده های عزیزشان و هم چنین مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ادامه داد: اگر چه تعرض به مستشاران ایران در سوریه و همچنین دانشمندان ما مسبوق به سابقه است، ولی چنین جنایتی که با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی است هم نشانگر استیصال اسراییل در صحنه نبرد غزه و در افکار عمومی جهانی است و هم بی تردید محتاج پاسخی مناسب و بازدارنده است که بتواند معادلات رژیم جنایتکار اسراییل را به هم بزند. خدای متعال بر علو درجات شهدای عزیز بیافزاید و ایشان را با اولیاء خود محشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha