راه اندازی اولین سینمای تخصصی کودک در جنوب تهران/ فروشگاه شبانه روزی بیهقی امشب تعطیل است

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از راه اندازی نخستین سینمای تخصصی کودک در سرای محله شریعتی شمالی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و هنری در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور روز سه‌شنبه اظهار کرد: با توجه به نقش مهم کودکان به عنوان نسل آینده ساز، برنامه‌ریزی مناسب برای تفریح، نشاط و آموزش کودکان، نقش موثری در سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی آنها در آینده دارد.

وی با اشاره به اینکه سینمای ویژه کودکان یکی از مهمترین و پرمخاطب‌ترین بخش‌های سینما را در بر می‌گیرد، افزود: بر همین اساس نخستین سینمای تخصصی کودک در این منطقه با گنجایش ۲۵۰ نفر به عنوان یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

به گفته اخگر پور، سینمای تخصصی کودک در فضایی با ۲۵۰ صندلی در سرای محله شریعتی شمالی ناحیه ۲ واقع در خیابان شهید زلفی داخل بوستان شریعتی قرار دارد.

این مسوول اضافه کرد: این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب‌تر کودکان از فیلم‌ها طراحی شده و از قابلیت سینمایی برخوردار است و کودکان همراه با خانواده می‌توانند از این سینما استفاده کنند.

راه اندازی اولین سینمای تخصصی کودک در جنوب تهران/ فروشگاه شبانه روزی بیهقی امشب تعطیل است

تعطیلی فروشگاه شبانه‌روزی شهروند بیهقی از ساعت ۱۲ بامداد امشب

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همزمان با شب پرفضیلت قدر روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ ماه از ساعت ۱۰ صبح آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

به همین مناسبت فروشگاه شبانه‌روزی شهروند بیهقی نیز روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین‌ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، صرفا تا ساعت ۱۲ بامداد فعال و به شهروندان خدمات‌دهی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha