سپاه چهارمحال و بختیاری: نام سردار شهید زاهدی یادآور فرماندهی، اقتدار، افتخار و تواضع است

شهرکرد- ایرنا- سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای تاکید کرد: نام و یاد سردار سرافراز "شهید محمدرضا(علی) زاهدی" برای رزمندگان استان، یادآور خاطره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس و عملیات‌های غرورآفرین بدر، والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ و مسئولیت فرماندهی این مجاهد دلاور از سال ۶۲ تا ۶۵ در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع)است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با محکومیت تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، تاکید کرده است: غده سرطانی صهیونیسم با همت جبهه مقاومت از روی زمین محو می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) شهادت مظلومانه سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و همراهان آنان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهدا و همرزمان و مجاهدان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در این اطلاعیه تاکید کرده است: نام و یاد سردار سرافراز " شهید محمدرضا (علی) زاهدی" برای رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری یادآور خاطره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس و عملیات‌های غرورآفرین بدر، والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ و مسئولیت فرماندهی این مجاهد دلاور از سال ۶۲ تا ۶۵ در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) است.

این اطلاعیه افزوده است: بی‌شک شهادت این فرماندهان و پاسداران عزیز، آتشفشانی جوشان در قلب آزادیخواهان عالم شعله‌ور کرده و خشم انقلابی ملت بزرگ ایران را مضاعف ساخته است و از لحظات اعلام این خبر شاهد اجتماعات بزرگ در استان‌های مختلف برای محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی هستیم که خواستار پاسخ قاطع و کوبنده از سوی نیروهای مومن انقلابی و فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تمام این جنابات نشان دهنده استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت و گروه کوچکی همچون حماس است و بیانگر این نکته می باشد؛ که حلقه محاصره اسرائیل تنگ‌تر از همیشه شده و به برکت این خون های پاک، پیروزی و نصرت الهی تضمین گردیده است.

این اطلاعیه تاکید دارد: سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با دعوت از ملت بزرگ ایران به‌خصوص مردم ولایتمدار، بصیر و شجاع چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس(جمعه ۱۷فروردین۱۴۰۳) اعلام می دارد؛ حضور شما مردم با حفظ خشم انقلابی از جنایات رژیم صهونیستی بهترین پشتوانه برای رزمندگان جبهه مقاومت است تا ریشه این غده سرطانی را از روی زمین محو کنند.

به گزارش ایرنا، روابط‌عمومی کل سپاه در تشریح اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha