امام جمعه موقت یزد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدها دستاوردهای فراوان داشته است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای مختلفی که در بیش از چهار دهه با آنها روبرو بوده، دستاوردهای فراوانی داشته است و ملت ایران در سایه بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی قدر نظام اسلامی را که با خون شهیدان به دست آمده، می دانند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حماسه دهم فروردین سال ۵۷ مردم یزد ادامه داد: باید راه شهیدان و اهداف و آرمان‌های مقدس آنها همواره حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با دسیسه‌های مختلف به دنبال شکست روحیه امید و ایمان مردم و جوانان بوده و استکبارجهانی با بهره‌گیری از فضای مجازی، اعتقادات و ارزش‌های نظام را نشانه گرفته است.

آیت الله مدرسی گفت: عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و قلم فرسایی در رسانه‌های گروهی به دنبال تعضیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقدسات نظام هستند.

امام جمعه موقت یزد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدها دستاوردهای فراوان داشته است

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگر خطبه‌ها با تاکید بر بهره گیری از لحظات ماه مبارک رمضان و شب های پر فضیلت قدر گفت: باید از فرصت این شب‌ها برای راز و نیاز خالصانه با حضرت حق و تقرب به او استفاده کرد.

مدرسی گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و همچنین شناخت سیره ائمه هدی و حضرت علی (ع) و حرکت در مسیر ایشان باید همواره مدنظر مردم و جوانان باشد.

همچنین آیت‌الله " سیدمحمدکاظم مدرسی " امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در روستای محمدآباد گفت: در فضایی که نقش رسانه‌ها بسیار مهم است، ورودی و خروجی قابل‌توجهی در این بستر وجود ندارد و باید این فضا با محتوای مناسب تقویت شود.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha