۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85428407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار خدمت دندانپزشکی در شهرستان سربیشه ارایه شد

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85428407
هزار خدمت دندانپزشکی در شهرستان سربیشه ارایه شد

بیرجند- ایرنا- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بیش از هزار خدمت دندانپزشکی با حضور گروه جهادی منتظران ظهور استان مازندران در شهرستان سربیشه ارایه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، مهدی هنری روز چهارشنبه افزود: اعضای این گروه جهادی از ۲۷ اسفند سال گذشته تا امروز در بخش مود شهرستان سربیشه حضور داشتند و خدمات پزشکی و دندانپزشکی را در بیش از ۱۰ روستای این بخش ارایه کردند.

وی اظهار کرد: ۱۰ نفر جهادگر متشکل از پزشک، دندانپزشک و روحانی امسال میهمان مردم مرزنشین شهرستان سربیشه شدند و در کنار خدمات دندانپزشکی، مباحث معرفتی و بصیرتی نیز مطرح و تبیین کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه گروه جهادی منتظران ظهور برای سومین سال در خراسان جنوبی حضور یافتند ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های مختلف گروه جهادی، سال‌های قبل در حوزه عمرانی، به روستاهای بخش مرکزی شهرستان سربیشه خدمات‌رسانی کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به محرومیت منطقه، یکی از مهمترین وظایف گروه‌های جهادی اعزام شده به شهرستان سربیشه، فعال کردن گروه‌های جهادی نیمه فعال بومی منطقه و همراه کردن آنها با گروه‌های جهادی میهمان برای خدمات‌رسانی است.

هنری همچنین از برگزاری پویش ملی "خانه دوست کجاست"در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این پویش خانواده‌های محروم و خانواده‌های شهدای نیازمند را شناسایی تا در قالب خانه تکانی، تعمیر وسایل و سایر کمک‌هایی که نیاز دارند به آنها خدمات‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه افطاری ساده یکی دیگر از این برنامه‌هاست، گفت: به نیابت از خانواده‌های شهدای نیازمند افطاری ساده هم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: ۳۲۲ گروه جهادی در قالب ۱۱ قرارگاه نوروز امسال با حضور ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در ۱۷۷ نقطه استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha