دانشگاه علامه پارسال مشکل مالی خود را حل کرد/قرار گرفتن در میان دانشگاه‌های برتر

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه سال گذشته توانست مشکل پایه پولی خود را حل کند از این رو در سال جاری با مسائل کمتری مواجه هستیم.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، عبدالله معتمدی اظهار داشت: سالی که گذشت سال پر تلاشی برای آحاد جامعه‌ و دانشگاهیان ما بود. خدا را شکر می‌کنیم که با توفیقات بزرگی این سال را پشت سر گذاشتیم، اوج مشارکت مردم ما با نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بود.

وی افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۴۰۲ توانست مشکل پایه پولی خود را که از سال‌های قبل همراه بود و باعث اذیت و دردسر دانشگاه بود حل کند و امروز ما برای سال۱۴۰۳ نگرانی کمتری داریم.

معتمدی ادامه داد: حضور گسترده و فعال استادان ما در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فعالیت‌های فرهنگی شرایط مناسبی را برای دانشگاه علامه طباطبایی رقم زد و دانشگاه علامه در رتبه‌بندی‌های جهانی در بین دانشگاه‌های برتر قرار گرفت.

معتمدی: دانشگاه علامه در سال ۱۴۰۲ مشکل مالی خود را حل کرد

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: دانشجویان ما با حضور منظم خود در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی افتخارات زیادی آفریدند، حضور پر شور دانشجویان در مراسم اعتکاف، حضور فعالانه‌ آن‌ها در فعالیت‌های علمی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در رقابت‌های ورزشی و سایر عرصه‌های دیگر برای ما مایه مباهات و باعث شکر به درگاه ایزد منان است.

معتمدی گفت: کارکنان خدوم دانشگاه علامه طباطبایی همچون گذشته با احساس مضاعف تعهد و تعلق سازمانی خود را نسبت به دانشگاه بیش از پیش نشان دادند.

وی با اشاره به وعده ای که در پیام نوروزی سال قبل در خصوص مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان داده بود، گفت: این وعده امسال محقق شد و با زمینی که در استان البرز (کرج) پیش بینی شده بود با دستور رئیس جمهور کلنگ زنی شد و امید است مراحل واگذاری آن در سال۱۴۰۳ به خوبی اتفاق بیفتد و عملیات ساختمانی آن شروع شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان گفت: امید است بتوانیم سال جدید را سالی با کیفیت بالاتر نسبت به فعالیت‌های آموزشی پژوهشی و فرهنگی داشته باشیم و در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام بدهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha