۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85424583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاه مرکزنشینان به لرستان تحول همراه با جهش باشد

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: این استان دارای عقب ماندگی های بسیار در بخش های مختلف است که انتظار می رود نگاه مرکز نشینان به آن تحول همراه با جهش باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با وجود کارهای زیادی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان صورت گرفته شاهد عقب ماندگی های بسیاری هستیم و لازم است نگاه مرکزنشینان به این استان تحولی و همراه با جهش باشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کردند که باید با تسهیل ورود فعالان اقتصادی اهلیت دار، همراهی و همکاری مسوولان، بهره گیری از نیروی جوان، شرکت های دانش بنیان و نیروهای طبیعی و خدادادی استان اجرای این شعارها را در زندگی مردم مشاهده کنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم با تلاش رییس جمهور از استانی به استانی و از کشوری به کشوری و گاهی از بازگشت سفرهای خارجی به استانها سفر می کند تا مشکلات مردم را حل نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: در این راستا بیش از ۳۰ عنوان از خدمات این دولت خدمتگزار که در دولت های گذشته نبوده یا به صورت کمرنگ وجود داشته به مردم اطلاع رسانی شده که شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: اگر برخی همکاران رییس جمهور و برخی از دستیاران در این تلاش خستگی ناپذیر همراهی بیشتری داشته باشند قطعا کارها و پیشرفت امور به نحو دیگری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد درخصوص راه آهن خرم آباد-دورود- اندیمشک نیز تصریح کرد: کلنگ این طرح راهبردی و ملی سال ۹۰ زده و به علت نبود اعتبارات بعد از مدتی تعطیل شد.

وی افزود: ۳۰ درصد این طرح تونل، پل ها و ابنیه های زیادی دارد که در نوع خود کم نظیر و جزو اولویت های کار دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: اخبار رسیده حاکی است که فعالیت در این طرح به کندی پیش می رود که دکتر منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز دهم بهمن ماه پارسال از این طرح بازدیدی داشتند اما همچنان مشکل اعتباری این طرح ملی و راهبردی که سود آن متوجه کل کشور می باشد رفع نشده است.

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که مجری این طرح است طلب و همچنین بدهکاری های زیادی بابت اجرای این طرح به جاهای مختلف داشته است و بدون تخصیص اعتبار امکان ادامه این طرح وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: پیامبر (ص) می فرماید اگر همه خوبی ها در قالب انسانی تجسم می شد در شخص امام حسن مجتبی(ع) است که فردی مبارز، شجاع و مهربان با همسایه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha