۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85430077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات ددمنشانه اسراییل شرم آور است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر و همراهی با سیاست های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جنایات غزه شرم آور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: در طول تاریخ بشریت جنایات و ستم های زیادی توسط حکومت ها به وقوع پیوسته است و اگر تمام این ستم ها در یک جا جمع کنیم، می توانیم مجموع آنها را در رژیم اشغالگر قدس مشاهده کنیم که در این سالیان جنایات بسیاری انجام داد و کودک کشی این رژیم بی شرم اخیرا در یکی از بیمارستان ها به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه روسیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر در این اقدام نمایان و آشکار شد افزود: های برخی از سران کشورهای اسلامی سکوت و ارتباط پنهانی با این رژیم ستمگر دارند و این گناهی نابشخودنی است.

خطیب جمعه خرم آباد تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته از حقوق مردم فلسطین و غزه حمایت خواهند کرد.

شاهرخی ادامه داد: جمهوری اسلامی در امور بانوان با اجرای طرح و برنامه های ارزشمند توفیقات فراوانی فراهم کرده است و بانوان با چادر و حجاب اسلامی به بالاترین رتبه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری رسیده و در امور خانواده و تربیت فرزندان نیز کوشا هستند و باید مراقب بود این راه نورانی به وسیله فرهنگ غرب خدشه دار نشود.

وی یادآور شد: بی حجابی و بدحجابی منکری است که به وسیله پهلوی به دستور نظام سلطه تا حدودی در کشور ما ترویج شد، در حالیکه بدحجابی حرام الهی و حضور در اجتماع با بدحجابی برخلاف شرع و قانون جمهوری اسلامی است و اگر کسی نقض قانون کند، ضابطین موظف هستند طبق قانون با آنها اعمال قانون کنند.

وی افزود: اگر فردی بی حجاب و بد حجاب در جامعه حاضر شد ، آموزشی ضد فرهنگی و تربیت اسلامی انجام داده و حرام شرعی نباید در معابر بصورت آشکار و عمومی صورت بگیرد.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: اگر قرار باشد بی حجابی آشکار و برخورد نشود، دیگر منکرها و حرام های شرعی نیز آزاد می شوند، در حالیکه در حکومت اسلامی باید مانع رواج حرام شرعی شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: برخی دستگاه ها متذکر می شوند و اعمال قانون می کنند، اما ظرفیت های خالی فراوانی برای تذکر لسانی به بدحجاب و بی حجاب وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.

وی تاکید کرد: تمام ظرفیت ها باید پای کار آمده و مانع از حضور افراد بی حجاب شوند ، با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در میدان حاضر شوید چون دشمن به همه امکاناتش در صحنه حاضر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: تمام بخش ها به کمک پلیس امنیت اخلاقی بیایند و با نظم و برنامه در میدان حاضر شوند.

شاهرخی ادامه داد: ۶ هزار و ۵۶۶ از بهترین فرزندان این استان به شهادت رسیده و راهشان را به ما سپردند ، همه با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارزش های اسلامی از جمله حجاب و عفاف را بر سر دست بگیرید و اجازه ندهید به استقلال و پیشرفت کشور آسیب وارد شود.

وی با اشاره به شرایط پروژه راه آهن دورود ، خرم آباد اظهار داشت: در راستای تکمیل راه آهن خرم آباد اطلاع رسانی و اقدامات لازم جهت تکمیل این طرح انجام شده است.

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به فضیلت شب های قدر و شهادت امیر المومنین(ع) بیان کرد: خواص دنیاپرست با سیاست ها و ارزش های اسلامی دشمنی داشتند و باید همواره نسبت به اینگونه افراد هوشیار بود.

شاهرخی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بیان کرد: این روز تکمیل کننده ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی با مدد الهی ، تدبیر امام راحل و حضور مردم در میدان های سخت و دشوار به بار نشست و جمهوری اسلامی با سرافرازی به مسیر خود ادامه می دهد و به اسلام و مسلمانان عظمت می بخشد.

وی با اشاره به روز ۱۰ فروردین سال ۴۰ و سالگرد رحلت آیت الله بروجردی گفت: اقدامات این مرجع تقلید ارزشمند و بی نظیر و ماندگار در جهان اسلام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha